CRM - Értékesítési tölcsér lássa át az értékesítési folyamatátEgyedi értékesítési szakaszokEgyszerű lehetséges ügyfél minősítésÉrtékesítési konverzió emeléseÉrtékesítés automatizálása
CRM - Értékesítési tölcsér menedzsment Vizuális értékesítési tölcsér menedzsmentÉrtékesítési tölcsérenként eltérő egyedi értékesítési szakaszokTöbb értékesítési tölcsér Értékesítési tölcsér automatizmusok
CRM - Foglalások és ütemezések Naptárak a CRM-en belülMegbeszélések, események ütemezéseErőforrás-foglalásVisszaigazolások és emlékeztetőkAlkalmazottak elérhetősége
Speciális CRM riportok Tevékenységekről, eseményekről riport Üzletekről (Deal) riport Potenciális ügyfelekről (Lead) riportÉrtékesítési riportok Egyedi riportokIrányítópultok (Dashboards)
CRM - jogosultságkezelés CRM hozzáférés menedzsment Szerepkörök szerinti jogosultságok Automatikus ügyfél szétválasztás/ becsatornázásElőre magadott szabályok alapján ügyfél (lead) kiosztás
Ismétlődő értékesítés és előfizetések kezelése CRM az ismétlődő értékesítéshezIsmétlődő üzletek (deals) Visszatérő lehetséges ügyfelek (leads) és ügyfelek Értékesítési "boost" megoldások